środa, 26 lutego 2014

URBAN DECAY - "ZODIAC" LOOK

HEJ! Daaawno mnie tu nie było i szczerze powiedziawszy stęskniłam się za blogiem. Nie ma o czym mówić... :) Pierwszy raz od iks czasu znajduję go trochę więcej, żeby dodać nową notkę! 
Dzisiaj po raz pierwszy użyłam cienia do powiek, w którym od razu się zakochałam! 
URBAN DECAY - "Zodiac"

(Hey! I wasn't posting anything for a "little" while but to be honest - I missed it! First time since ages I found some time to post a new look! Today I used URBAN DECAY - "Zodiac" for the first time and I immediately fell in love with it!)


1. Tak jak zawsze; oczyściłam twarz i przygotowałam ją do wykonania pełnego makijażu (nie wspominam o tym jak nakładałam podkład, puder i inne "twarzowych" elementy - tutaj znajduje się cała notka na ten temat -klik-).

(Like always; I refreshed my skin with the "Garnier" toner and I prepared it to put a full makeup on (I won't describe how I put my foundation or powder on - there's a where you can find everything about it -click-))

2. Następnie zbierając pędzelkiem cień, wymieszałam go z płynem Duraline (INGLOT), który podkreśla głębię koloru oraz przedłuża trwałość makijażu. (Sprawdzone, mam go na sobie do teraz i oczy wyglądają tak jakbym niedawno je pomalowała!) Całość nałożyłam na powiekę, rozcierając granicę czystym pędzelkiem. Odczekując parę sekund, nałożyłam kolejną warstwę "mikstury" pogłębiając odcień zieleni.

(I mixed the "Zodiac" eyeshadow with Duraline liquid (INGLOT). It is a transforming liquid that turns any eyeshadow into a liquid formulation. It deepens the colour of any eyeshadow and it stays on longer (I can confirm it; my eyeshadow looks like I've put it few minutes ago and it stays on perfectly!) I applied it on my entire eyelid and then blended towards my eyebrow arches. I've waited around 20 seconds and then applied one more layer of the "mixture" what deepened the colour a little bit more.)

3. Przez chwilę zastanawiałam się czy czarna kreska to dobry pomysł i czy cały "LOOK" nie będzie przesadzony, jednak patrząc na zdjęcie myślę, że to dobre dopełnienie! 

(I wasn't sure if putting an eyeliner is the best idea but I didn't regret it afterwards! It's a good complement according to the whole makeup look.)


4. Przechodząc do dolnej partii oka, linię wodną zaznaczyłam czarną kreską. Schodząc nieco niżej, roztarłam czarny dzień, żeby czarna kreska nie wyglądała zbyt starannie i "samotnie"... Na sam koniec nałożyłam na to niewielką mgiełkę zielonego cienia, przechodząc do rzęs. 




LISTA PRODUKTÓW:
(List of products)
(Face)
1. L'OREAL True Match Foundation
2. M.A.C Mineralize Skinfinish Natural Face Powder. 
3. BENEFIT Hoola Bronzer
4. MeMeMe Shimmer Stack Illuminating Powder (Gold) 
(Eyes) 
URBAN DECAY "Zodiac" 
INGLOT Duraline
INGLOT Gel Eyeliner
URBAN DECAY Naked Basics
URBAN DECAY Eyeshadow Primer (Long-Lasting Eyeshadow Base) 

See you soon again x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz